ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Jumaat, 1 Februari 2013

DMSO GEL (BENGKAK / LUMP )



DMSO GEL PENGGUNAAN LUARAN UNTUK KANSER  (BENGKAK / LUMP)

NO 1 DI PASARAN MALAYSIA BERASAS DARI PERPINDAHAN TEKNOLOGI BIOTEX YANG HANYA BOLEH DI DAPATI DI USA. SEKARANG BOLEH DI DAPATI DI PASARAN MALAYSIA


DMSO adalah bahan semulajadi dari getah pokok pine, mempunyai kemampuan yang luar biasa dalam menembusi  kulit dan telah menunjukkan keupayaan untuk menggalakkan penyembuhan keradangan dan kerosakan tisu . DMSO adalah singkatan untuk dimetilsulfoksida dan boleh menyebabkan kerengsaan kecil dan sementara pada kulit.

Kajian telah menunjukan keberkesanan DMSO dalam rawatan kerosakan tisu, terutama untuk rawatan sistitis celahan (keradangan  dinding pundi kencing). Banyak komuniti perubatan Eropah menyokong penggunaan DMSO sebagai rawatan bagi artritis dan bursitis. Di Amerika Syarikat, pengamal perubatan  menggunakan liberal DMSO selama beberapa dekad dalam rawatan kerosakan tisu penghubung ( sendi ), gangguan dermatologi, saraf  dan sesetengah terapi imunologi.

 Dalam beberapa keadaan di mana penyelidikan telah menubuhkan keberkesanan perubatan daripada DMSO, penyelidik telah dapat menentukan proses yang tepat oleh mana keberkesanan yang telah dicapai. Dalam erti kata lain, mereka tahu ia berfungsi tetapi mereka tidak tahu mengapa .


Di luar DMSO Amerika Syarikat secara terbuka digunakan, secara keseluruhan atau sebahagian, dalam rawatan pelbagai penyakit seperti:

Arthrosis (penyakit sendi)
Bursitis (keradangan pundi Bursa)
Kesakitan otot
Sistitis celahan (radang dinding pundi kencing)
Nekrosis tisu akibat daripada kemoterapi
Tisu kerosakan penghubung ( Sendi )


Membantu membekalkan oksigan
Mengelakan darah beku pada tumur
Mesurutkan bengkak
Sangat membantu mereka yang bermasaalah kanser pada tulang dan prostat
Mempercepatkan penyembuhan kanser payu dara di gunakan bersama B17 Cream

Di samping untuk kegunaan langsung DMSO dalam rawatan dalam kelemahan atas ia juga sering digunakan sebagai pengankutan  untuk menyampaikan ubat-ubatan lain ke kawasan yang bermasaalah. Bahkan mempunyai keupayaan untuk menembusi kulit dan radikal hidroksil. Mampu menembusi kilit sehingga ke tulang untuk membekalkan oksigan dan makanan kepada normal sel dalam pembentukan tulang baru.

DMSO Gel  adalah satu bentuk terapi yang sangat  popular dikalangan atlet profesional antarabangsa untuk merawat kesan lebam, bengkak dan sakit sendi yang berpunca daripada penyertaan berulang-ulang dalam sukan tertentu.

Selama bertahun-tahun, penghidap artritis, tendonitis, dan bursitis telah anecdotally dilaporkan mengalami kesakitan yang luar biasa dapat di legakan , mendapat manfaat  dan bertambah baik  pergerakan mereka dengan menggunakan DMSO Gel ini pada tempat yang bermasaalah.

Testimoni 




Asalamualaikum saya Siti Natira Hajwa Bt Abdul Razak. Sejak beberapa bulan yang lalu saya mengalami kesakitan di bahagian ketiak dan terdapa beberapa bonjolan atau lum di sebelah kanan saya. Saya menggunakan DMSO Gel selama 7 Hari Alhamdulilah saya merasa sangat selesa dan lengan saya semakin pulih. Ketulan tersebut 100% hilang ...ShukurSiti Natirah Felda Tenang 013 6926791






Asalamualaikum saya Khairul Hisyam mengalami masaalah kesakitan pada bahagian lutut. Selah menggunakan DMSO Gel 3 kali satu hari. Alhamdulilah lutut saya kembali pulih seperti sedia kala.

 





Setalah mencuba beberapa produk berasaskan B17 , termasuk DMSO Gel membuatkan saya dan isteri saya berminat menjadi pengedar produk ini dengan nawaitu membantu sesama insan. Alhamdulilah produk B17 dan DMSO ini berjaya kami kembangkan sehingga ke Mesir dan Negara Teluk yang lain .
DMSO ini banyak membantu saya melegakan kesakitan , terutama pada bahagian sendi dan kesakitan lama saya . Alhamdulilah saya dapat solat dengan sempurna tanpa ganguan kesakitan pada sendi dan leher lagi.

3 ulasan:

  1. ada bau x? mean : wangi?

    BalasPadam
  2. DMSO GEL, takda bau... kalau mahu menggunakan DMSO GEL, perlu diambil dengan bahan2 sampingan yg lain seperti B17 CREAM, MAGIC SOAP, (bahan2 sampingan ini hanya digunakan untuk remedi pembunuh luaran sahaja. Sekiranya mahukan kesan yang terbaik, haruslah mengambil vitamin B17 untuk membunuh sel-sel kanser dalaman.

    Boleh saya tahu apa masalah encik / puan ya?

    BalasPadam
  3. sekiranya ada sebarang pertanyaan, sila SMS saya...

    BalasPadam