ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Sabtu, 19 Januari 2013

NUTRILITE Garlic & Licorice (150 tab)

NUTRILITE Garlic & Licorice (150 tab)

 



HARGA : RM90
MODEL NO :   592300


  • Tiga tablet sehari membekalkan 1,000 mg serbuk bawang putih dan 21 mg ekstrak likuoris, serta Pekatan Selada Ai dan Pasli NUTRILITE.
  • Bawang putih kami ditanam di tanah lembah-lembah gunung tinggi California dan Oregon serta dikawal mengikut keperluan Nutrilite daripada sejak ditanam sehingga dipetik.
  • Semasa dipetik, ia dijadikan granul kemudian dinyahhidrat menggunakan proses dipaten - tanpa lebihan haba atau bahan penambah, untuk menjamin kualiti semula jadi bawang putih dikekalkan dalam bentuk pekatan yang tinggi.
  • Nutrilite memilih jenis bawang putih yang membekalkan paras sebatian sulfur yang tinggi dan bawang putih kami tidak tua.
  • Penggunaan yang Disyorkan : Ambil satu tablet tiga kali sehari dengan sajian.
  • 150 tablet.
Kelainan Warna
Anda mungkin perasan bahawa kumpulan NUTRILITE Garlic & Licorice yang baru mempunyai sedikit kelainan warna. NUTRILITE Garlic & Licorice mengandungi pasli dan selada air yang dinyahhidratkan secara semula jadi, yang lebih gelap warnanya berbanding kebanyakan bahan-bahan mentah lain yang diguna dalam produk tersebut. Seting mesin dan juga kelainan warna semula jadi ramuan mentah telah menyebabkan kesan berlapis yang dapat dilihat dalam kumpulan baru. Yakinlah bahawa fungsi, ketulenan, integriti dan kestabilan produk tidak terjejas dalam apa jua cara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan