ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Sabtu, 19 Januari 2013

Positrim Vanilla (14 peket / kotak)

Positrim Vanilla (14 peket / kotak)

PENGURUSAN BERAT BADAN

 


HARGA : RM100
MODEL NO :  975500

  • 14 peket/kotak. Perasa vanila. Pilihan pengganti makanan yang mudah dan berkhasiat untuk mengawal berat badan.
  • Ini adalah makanan berkhasiat yang bagus untuk mengawal berat badan terdiri daripada susu tepung tanpa lemak berperisa yang dimaniskan dengan fruktos yang membekalkan karbohidrat, protein berkualiti tinggi dan lemak yang seimbang dan sihat.
  • Ia mengandungi 12 vitamin penting, 12 mineral, 7g protein, dan 3g serat diet untuk setiap peket. Dibungkus dalam uncang berperekat yang mudah, ia memberi sarapan atau hidangan tengah hari yang cepat, yang mana ini amat penting sekiranya anda terpaksa pergi bekerja atau berpergian atau ketika hendak cepat.
  • Mengurangkan kalori selalunya bererti mengurangkan pemakanan penting. Adalah sukar untuk mendapat kesemua pemakanan yang anda perlukan sekiranya anda meninggalkan waktu makan, makan jumlah yang lebih kecil, atau hanya makan makanan tertentu. Positrim Caf�Au Lait memudahkan kerja mengagak sama ada mengambil pemakanan yang betul atau tidak. Dan rasanya yang hebat membuatkan pengawalan berat badan menjadi lebih mudah dan menggembirakan.
  • Penggunaan yang Disyorkan : Masukkan kandungan paket ke dalam 250ml gelas susu skim sejuk, susu lengkap atau susu kering. Kacau hingga larut sepenuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan