ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Sabtu, 19 Januari 2013

NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus (60 tab)

NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus (60 tab)

 



HARGA :RM115
MODEL NO : 101831


Beri Rangsangan Sihat kepada Tubuh Badan Anda
Ambilah langkah pencegahan, berikan tubuh badan anda rangsangan yang sihat dengan NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus yang baru.
NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus menggabungkan sebatian yang berasaskan tumbuhan - ekstrak milk thistle dengan akar dandelion, kunyit, pekatan ceri aserola - menjadi satu adunan herba unik yang melindungi, memperkukuhkan dan mengekalkan kesejahteraan tubuh badan.
Ambilah langkah pencegahan, berikan hati anda rangsangan yang sihat dengan NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus yang baru. NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus menggabungkan sebatian yang berasaskan tumbuhan - ekstrak milk thistle dengan akar dandelion, kunyit, pekatan ceri aserola - menjadi satu adunan herba unik yang melindungi, memperkukuhkan dan mengekalkan kesejahteraan tubuh badan. Bahan-bahan kandungan yang diguna dalam NUTRILITE Milk Thistle and Dandelion Plus telah diketahui kerana cirinya yang memulihkan dan meningkatkan kesihatan terhadap tubuh badan.
Penggunaan yang Disyorkan : Makan satu tablet dua kali sehari.
Ciri-ciri
Faedah
Mengandungi 232mg ekstrak Milk Thistle (yang memberi 80% drpd kompleks flavonoid Silymarin, 76mg Silybin), 125mg ekstrak Dandelion dan 75mg Kunyit (yang memberi 85% Curcumin) Milk Thistle dan Dandelion adalah herba yang popular yang telah diguna secara tradisi dalam memelihara kesihatan tubuh badan. Ia juga membantu menyokong aktiviti metabolic yang biasa.
Mengandungi 15mg pekatan Ceri Aserola Pekatan Ceri Aserola memberi faedah tambahan Sebatian Tumbuhan Fitonutrien kepada anda yang mempunyai kesan kesihatan yang berfaedah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan