ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Khamis, 24 Januari 2013

PENEMUAN HEBAT RAWATAN ALTERNATIF KANSER VITAMIN B17 AMIGDALIN DAN BROMILIN

VITAMIN B17 RAWATAN ALTERNATIF ANTI- KANSER.. 

PENEMUAN YANG MENAKJUBKAN!!!!!

HUBUNGI : 0179099182 (UNTUK SEBARANG PERTANYAAN....SAYA AKAN BERIKAN PANDUAN PENGGUNAAN DAN PANTANG LARANG PEMAKANAN)

 Laetrile, Vitamin B-17 atau Amygdalin merupakan kimotherapi secara semulajadi dan boleh di dapati pada 1,200 jenis tumbuh-tumbuhan terutamanya pada biji dan buah seperti apricot, pic, buah plum epal dan lain-lain. Ia terdiri dari komponan glucocide dan radikal sianida “bio- accessible”. Ini bermaksud ia dapat menembusi membran selular sehinggalah kepada intrasel dengan tepat dan mudah.Sel-sel kanser, tidak kira jenis kanser, dikenali sebagai Trophoblasts (Melihat Tesis Trophoblastic Kanser pada http://www.worldwithoutcancer.org.uk).

Sel-sel trophoblasts ini mengandungi satu enzim dipanggil Beta-glucosidase, B17 (Amygdalin) merupakan sebuah alat untuk membuka kunci enzim ini . Bila B17 ini berjumpa dengan enzim beta glukosidase, B17 terurai untuk membentuk dua molekul glukosa, satu molekul benzaldehid dan satu molekul hidrogen sianida (HCN). Untuk pengetahuan anda hanya badan atau tubuh manusia yang mempunyai sell kanser sahaja mempunyai enzim ini ( Enzim Beta-glucosidase ). Sedangkan pada tubuh manusia norma enzim ini tidak ada. Enzim ini akan terbentuk di sekitar dinding sel kanser, enzim ini amat di perlukan oleh sel kanser untuk proses pembesaran. Sel kanser tidak dapat hidup jika tidak ada enzim ini.

Jika tiada sel-sel kanser dalam badan, tiadalah beta glukosidase. Jika sekiranya tiada beta gllucosidase, tidak HCN akan terbentuk dari Laetrile, B17 atau Amigdalin. Sel-sel normal dalam organisma kita mengandungi satu enzim dipanggil Rodhanese yang "meneutralkan" Amygdalin. Enzim ini tidak membenarkan Amygdalin untuk membebaskan sianida. Dalam cara ini, Amygdalin cuma digunakan sebagai glukosa untuk sel-sel yang sihat dan menyediakan tenaga.

Rodhanese dari sel normal berfungsi untuk meneutralkan Hcn yang di bebaskan oleh B17 akibat bertindak balas dengan enzim Beta-glucosidase yang hanya boleh di jumpai pada sel kanser. Kita juga tahu B17 terurai untuk membentuk dua molekul glukosa, satu molekul benzaldehid dan satu molekul hidrogen sianida (HCN) setiap kali bertemu dengan enzim Beta-glucosidase. Dua molekul glukosa yang di uraikan ini akan di serap oleh sel normal, kesanya sel normal akan menjadi lebih bertenaga sedangkan benzaldehid dan satu molekul hidrogen sianida (HCN) tadi di naturalkan oleh Rodhanese.
Sel-sel malignan ( kanser ) tidak mengandungi enzim Rodhanese ini. Oleh kerana sel malignan tidak ada enzim Rodhanese makan HCN tidak dapat di naturalkan. B17 di aktifkan untuk membebaskan HCN. HCN terus memusnahkan sel malignan. Dalam situasi tidak di lindungi oleh enzim Rodhanese.
HCN yang telah di naturalkan oleh Enzim Rodhanese akan melalui proses Penyahtoksin, melalui kemampuan tisu mamalia dengan kehadiran sebatian sulfur menukarkan sianida kepada tiosianat. Dan di buang melalui sistem perkumuhan mamalia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan