ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Jumaat, 25 Januari 2013

PENDARAHAN DAN KANSER

PENDARAHAN DAN KANSER

Kes 1 : 
 
12.11.2010 Saya menerima seorang tetamu, ibu dan anak perempuanya yang cantik. Ibunya seorang pengidap kanser rahim. Rahim ibunya telah di buang melalui pembedahan kira-kira 1 hingga 2 tahun yang lalu ( saya tidak begitu ingat, kerana hampir 20 hingga 30 orang tetamu yang datang kerumah untuk mendengar penerangan tentang Pruduk luar biasa B17 membunuh sel kanser ini ).
Si Ibu ini begitu gembira setelah mengetahui penyakit beliau sudah hampir sembuh dan tidak ada tanda-tanda sel kanser akan merebak dan kesakitanya  hampir 100% hilang setelah melakukan pembedahan tersebut, beliau dapat menjalani kehidupan yang normal seperti sedia kala. Sebagai seorang anak yang prihatin kepada Ibu yang tersayang pastilah ingin memastikan Ibunya mendapat rawatan yang baik dan makanan yang terbaik serta tahap kesihatan yang terbaik.

Si Anak membelikan sebuah produk yang berasaskan GAMAT tanpa mendapatkan maklumat yang betul dari pembekal. Apa yang terjadi jika kita membeli sesuatu produk tanpa ilmu dan maklumat yang betul. Dalam tempuh 3 – 4 bulan sahaja setelah pengambilan produk Berasaskan gamat.  
Penyakit kanser rahim ibu tercinta telah mengalami peningkatan yang sangat cepat termasuk pembengkakan dan pengeluaran cecair yang sangat busuk sepanjang 4 bulan tanpa henti selama 24 jam.     


Kes 2 :

Pada 13.11.2010 Saya menerima panggilan dari seorang Pesakit dari Johor, menangis-nangis kesakitan akibat kanser Ovari tahap 4 dengan khadar CA 125.5 meningkat 2 kali ganda dari paras normal. Beliau merupakan seorang yang berpangkat di sebuah jabatan kerajaan. Di sebabkan seorang yang bernama dan dan terkenal adalah hampir mustahil beliau tidak menjamah sebarang makanan di sebuah majlis anjuran kerajaan. Pada pandangan beliau, dengan hanya menjamah beberapa ketul daging tidak mungkin akan berlaku kemudaratan yang teruk pada diri beliau. Tapi hasil ujian makmal menunjukan sebaliknya.

Kes diatas merupakan salah satu dari ribuan kes yang saya terima akibat kejahilan kita tentang makanan – makanan yang sesuai bagi mereka yang mengidap penyakit kanser ini. Dalam pertemuan kita kali ini saya ingin menulis tetang makanan – makanan yang harus kita amalkan jika mengidap penyakit maut ini.
Bagi anda yang menghidapi kanser, biasanya kanser payu dara, ovari, usus dan Rahim yang sudah pecah, menanah, berbau busuk dan sering berlaku pendarahan yang banyak. Anda di galakan mengambil 25%-30% makanan yang mengandungi Vitamin K yang tinggi dalam satu hari. Makanan yang mengandungi Vitamin K yang tinggi dapat menghalang pendarahan luka atau pendarahan dalaman. Makanan yang mengandungi Vitamin K yang tinggi dapat menghentikan darah dari mengalir melalui luka, mengeringkan nanah dan bendalir yang berada pada kawasan yang di hidapi kanser tersebut.
Makanan yang mengandungi Vitamin K yang tinggi terdiri daripada Broccoli, taugeh, kubis, collard greens, mentimun yang di kupas (kulit timun yang di kupas), daun bawang, salad, sawi, bayam, lobak hijau dan watercress.

Resepi Graviola Drink ( Durian Belanda )

1. 10 helai daun durian belanda yang tua dan pastikan tidak di semburkan dengan racun pengawal serangga.
2. Rebus dengan 3 gelas air_ biarkan mendidih, sehingga menjadi 1 gelas air.
3. Air rebusan ini di minum 3 kali sehari 1. Sewaktu awal pagi ( perut kosong ) 2. Selepas makan tengahari 3. Sebelum anda masuk tidur.

Menurut pengalaman saya Hampir 80% responden yang menggunakan Resepi Graviola Drink  dan Beta Vulgaris Powder  ( satu sudu sebelum masuk tidur ), mendapati kesakitan , pendarahan dan cecair yang busuk  ( untuk kes kanser rahim, ovari dan organ vital wanita ) mereka hilang dalam jangka masa 24 Jam

TESTIMONI



Testimoni 1
Shahilah Mohamad, No 4-1-3-12 D'Tinggian , Suasana apartment, Bandar Tun Hussin On 43200 Ceras Selangor 012 3974940
  Ibu saya sudah menjalani pembedahan dan rawatan untuk membuang Rahim dan melakukan kimotherapy. Alhamdulilah hampir 100% sembuh. Saya sangat gembira mendengarkan hal ini, saya rasa ibu sudah semakin normal. Apa yang saya telah terlepas pandang adalah makanan.
Saya tidak begitu faham tentang pantang orang kanser. Ibu saya telah melanggar pantang ( sebetulnya saya dan ibu juga tidak tahu ) ada makanan tertentu yang dapat menyuburkan sel kanser. 

Apa yang telah berlaku setelah makanan tersebut di ambil hanya selama 3 minggu sahaja. Mak menderita kesakitan yang sangat luar biasa. Bahkan pekara yang tidak pernah berlaku dahulu berlaku pada ibu saya sekarang. 

Dengan pengambilan B17 dan beberapa produk dari Blog ini. Alhamdulilah dalam masa 2 minggu berbagai perubahan positif telah berlaku. Misalnya dari ibu saya tidak mampu berjalan sekarang sudah boleh berjalan. dari kesakitan yang sangat sakit selepas makan Air rebusan daun durian belanda dan mkn kapsul Groviola & B17 , Tripsinchemotripsin , bromalain, Ce/Rb solution 2 hari sahaja kesakitan yang luarbiasa tersebut hilang. Cecair busuk yang keluar dari rahim Ibu saya sudah 100% tidak berbau lagi. Cuma lelehan tersebut masih sedikit sahaja lagi yang tinggal. Saya juga maklum baru 2 minggu saya mengamalkan B17 dan Set Rawatanya.

Saya mengalami detik-detik cemas apabila ibu saya menderita akibat salah makan makanan tertentu. Seperti di beri peluang kedua Oleh Allah untuk memperbaiki hidup kami sekeluaga. Saya tidak di bayar untuk mengeluarkan Testimoni ini. tapi atas kesedaran diri sendiri untuk membantu dan memberi petua kepasa sesiapa yang ingin mendapatkan nasihat secara percuma apa yang saya lakukan demi Ibu tercinta. Sila hubungi saya atau datang kerumah berkenalan dengan Ibu saya. Saya tidak ada apa-apa untuk di jual, saya bukan stokis B17. Tapi kesilapan kita mendapat maklumat tentang Produk dan makanan akan membuat kita rasa bersalah sedangkan kita mampu mengubahnya.



JAGALAH KESIHATAN DIRI ANDA , ANDA MAMPU MENGUBAHNYA

Shahilah Mohamad
No 4-1-3-12 D'Tinggian 
Suasana apartment,
Bandar Tun Hussin On
43200 Ceras Selangor
012 3974940

Testimoni

Alhamdulilah anak saya leukemia berusia 3 tahun makan Amigdalin 100mg , ( selama 3 sahaja ) Menunjukan perubahan yang sangat cepat... Ada produk Tambahan tak ? Utk anak saya makan agar pulih 100% 

Khairulnizam Mohd Noor 
No 112 Felda Jengka 6 
26401 Bandar jengka Pahang 
0139976128

Testimoni

... Saya belikan Graviola Teh dari en rafee ... minum 1 minggu kawan saya doktor kata kanser rahim dia semua clear... dah ok... sekarang saya mau oder B17 Kapsul apricot seed lagi...

Alice Chew 0125087133 
6B Lebuh raya Rose
Penang


P/S Kami juga ada menjual Graviola Teh di samping Graviola Kapsul.

Testimoni

Mr Tan Ceras... 

Mak saya makan B17 Amigdalin 500mg Tablet, B17 Apricot Seed Kapsul, Graviola, Cesium k dan Univase Forte setiap kali melakukan ujian darah tumor marker mendadak turun 100 mata.... 0122729782.
 

HUBUNGI 016 9599092

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam