ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Full Address
Product's Name
Model number / Item number
Quantity

This contact form was created by Freedback.

CARA MEMBUAT PESANAN

H&B INFORMATION AND KNOWLEDGE

Jumaat, 7 Disember 2012

JAMINAN KEPUASAN AMWAY

Dengan membangunkan produk dan pembungkusan yang berkualiti tinggi dan inovatif, Amway menawarkan Pengedar rangkaian produk yang luas supaya mereka boleh
Kami menyokong penuh kualiti produk Amway. Bila-bila masa anda membeli produk Amway, anda berhak menggunakannya bagi satu tempoh yang munasabah untuk memastikan sama ada ia memuaskan atau tidak dan anda ingin menyimpannya. Jika anda mendapati ia tidak memuaskan, sila kembalikan produk itu kepada Pengedar Amway anda yang akan menawarkan anda pilihan untuk menggantikannya tanpa bayaran, menerima kredit sepenuhnya produk yang dikembalikan bagi membeli produk Amway yang lain atau menerima pemulangan bagi harga pembelian sepenuhnya.

Jaminan ini tidak boleh diguna pakai untuk produk yang sengaja dirosakkan atau disalah guna, produk edaran Amway yang memberikan tempoh masa yang khusus untuk pemulangan dan produk-produk yang dilindungi waranti bertulis.

Semua produk Amway yang dijual di Malaysia dan Brunei Darussalam tidak mengandungi uri, babi dan bahan terbitannya.

Jaminan Kepuasan Pelanggan Amway memberi jaminan kepada pelanggan bahawa jika mereka tidak berpuas hati dengan produk yang dihasilkan dan dikilang oleh Amway selepas tempoh penggunaan yang munasabah, mereka boleh mengembalikan produk itu untuk bayaran balik, gantian atau kredit penuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan